تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد


کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد 

نویسنده : دکتر اسپنسر جانسون 

دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده‌ای مشهور و بسیار موفق در سطح جهان است. کتاب‌های او توانسته است به میلیونها نفر از افراد دنیا کمک کند تا راه و رسم درست زندگی کردن را بیاموزند. وی دارای مدارج عالی علمی‌در رشته‌های مخلتف مانند: پزشکی، روانشناسی و جامعه شناسی می‌باشد.
از آثار بسیار پرفروش او می‌توان به کتاب «مدیر یک دقیقه‌ای» که به همراه دکتر کنت بلانچارد به رشته‌ی تحریر درآورده است اشاره کرد.
او در کتابهای همیشه برای مسائل پیچیده‌ی زندگی راه حل‌های ساده پیشنهاد کرده و همچنین مسئله باعث شده است که کتابهای او به بیش از 26 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته شود.
در این داستان، چهار موجود خیالی وجود دارند (با رفتارهای کاملاً متفاوت) دو آدم کوچولو با نامهای هِم و هاو و دو موش با نامهای اسنیف و اسکاری.
شخصیت و رفتار هر یک از آنها، مشابه تعدادی از افراد جامعه می‌باشد.
مثلاً شخصیت اسنیف، خیلی سریع متوجه تغییرات می‌شود و اسکاری خیلی زود وارد عمل می‌شود و یا هِم که در مقابل تغییرات، مقاومت می‌کند و در نهایت هاو که با گذشت زمان خودش را با تغییرات وفق می‌دهد.
حال بیاییم ببینیم که ما شبیه کدامیک از این شخصیت‌ها هستیم


مبلغ واقعی 21,667 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 243


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد